SUV XC40 – το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo και ένα από τα ασφαλέστερα στο δρόμο!

Volvo XC40 (SUV) - Electric

Η πρόοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά σε πάνω από έναν αιώνα, τα αυτοκίνητα κινούνται χωρίς βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα και διαθέτουν μπαταρία στο πάτωμα, αλλάζοντας το πυρήνα του αυτοκινήτου.
Με την εισαγωγή του πλήρως ηλεκτρικού SUV Volvo XC40 τον επόμενο μήνα, η Volvo Cars δεν αναδεικνύει μόνο το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο – στην παράδοση της Volvo, εισάγει επίσης ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο δρόμο παρά τις νέες προκλήσεις που παρουσιάζονται από την απουσία μηχανής εσωτερικής καύσης.
“Ανεξάρτητα από το τι τροφοδοτεί ένα αυτοκίνητο ώστε να κινείται, είτε πρόκειται για ηλεκτρική μηχανή είτε για μηχανή καύσης, ένα Volvo πρέπει να είναι ασφαλές”, δηλώνει ο Malin Ekholm, επικεφαλής της ασφάλειας στην Volvo Cars. “Το πλήρως ηλεκτρικό XC40 θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχουμε κατασκευάσει ποτέ”.
Με βάση τα εξαιρετικά πρότυπα ασφαλείας του αρχικού XC40, οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo Cars χρειάστηκε να επανασχεδιάσουν και να ενισχύσουν πλήρως την μετωπική δομή για να αντιμετωπίσουν την απουσία μηχανής, να πληρούν τις υψηλές απαιτήσεις ασφαλείας της Volvo Cars και να βοηθήσουν τους επιβάτες να είναι όσο ασφαλέστεροι μέσα σε ένα Volvo.
“Τα βασικά στοιχεία σχετικά με την ασφάλεια είναι τα ίδια για αυτό το αυτοκίνητο όπως και για οποιαδήποτε άλλο Volvo. Οι άνθρωποι είναι μέσα και το αυτοκίνητο πρέπει να σχεδιαστεί για να είναι ασφαλές για αυτούς », αναφέρει ο Malin Ekholm.
Για να διατηρήσει την ασφάλεια των επιβατών και την μπαταρία ανέπαφη σε περίπτωση σύγκρουσης, η Volvo Cars ανέπτυξε επίσης μια νέα και μοναδική δομή ασφάλειας για τους επιβάτες και την μπαταρία στο XC40. Η μπαταρία προστατεύεται από ένα κλουβί ασφαλείας που αποτελείται από ένα εξωθούμενο πλαίσιο αλουμινίου που έχει ενσωματωθεί στη μέση της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια ζώνη θραύσης γύρω από την μπαταρία.
Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα του αυτοκινήτου έχει επίσης το πλεονέκτημα της μείωσης του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου, για καλύτερη προστασία.
Εν τω μεταξύ, η δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου δεν έχει απλώς ενισχυθεί μπροστά, αλλά και πίσω. Εδώ, ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει ενσωματωθεί στη δομή του αμαξώματος για να πραγματοποιήσει μια καλύτερη κατανομή των δυνάμεων σύγκρουσης μακριά από την καμπίνα και να μειώσει την πίεση στους ανθρώπους που είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το XC40 τροφοδοτείται με μπαταρίες και εισάγει επίσης και εδω νέα τεχνολογία. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της Volvo που διαθέτει μια νέα πλατφόρμα αισθητήρων, Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) με λογισμικό που αναπτύχθηκε από την Zenuity. Είναι μια κοινοπραξία της Volvo Cars και της Veoneer.
Η νέα πλατφόρμα ADAS είναι ένα σύγχρονο, κλιμακωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που αποτελείται από μια σειρά ραντάρ, κάμερες και υπερηχητικούς αισθητήρες. Λόγω της κλιμακούμενης φύσης της, μπορεί εύκολα να αναπτυχθεί περαιτέρω και θέτει τα θεμέλια για τη μελλοντική εισαγωγή της αυτόνομης τεχνολογίας κίνησης.
Η Volvo Cars θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πλήρως ηλεκτρικό XC40 τις επόμενες εβδομάδες, προτού να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό στις 16 Οκτωβρίου.
Πηγή Volvo Cars

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ford GT Mk II έκδοση που δεν ακολουθεί κανονισμούς και προδιαγραφές..

Μια ακόμα επένδυση από την Volvo για την ασφάλεια